Poznaj rozwiązania GRAFINET

Systemy IT oraz outsouricng
Dostosowane do potrzeb Klientów
20-letnie doświadczenie
GRAFINET web solutions - Agencja InteraktywnaMapa serwisu
Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne INTER-MEDIA Sp. z o.o. - Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta dla PTIM

Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne INTER-MEDIA Sp. z o.o.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta dla PTIM

Branża:

telekomunikacja, usługi internetowe, obsługa klienta
Zakres prac / usług:

Obniżanie kosztów własnych oraz zwiększanie jakości usług to priorytety dla każdej firmy. Jednym z najefektywniejszych sposobów osiągnięcia tych celów jest stworzenie dedykowanej aplikacji internetowej dostosowanej do potrzeb firmy i wymagań jej klientów.

Cele projektu podzielone były na dwa główne obszary:

  1. Aplikacja wewnętrzna dla pracowników
  2. Aplikacja dla klientów (Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta)

Główne cele aplikacji wewnętrznej to:

  • Zwiększenie efektywności pracowników poprzez automatyzację zadań, które mogą być zautomatyzowane.
  • Zmniejszenie kosztów prowadzenia działalności przez stworzenie funkcji dostosowanych do procesów wewnątrz firmy.

Funkcjonalność aplikacji obejmuje m. in. następujące elementy:

  • Zarządzanie infrastrukturą sieciową firmy Intermedia Sp. z o.o.
  • Połączenie informacji technicznej z oprogramowaniem księgowym CDN Optima.
  • Zarządzanie kontaktami z klientami dzięki elementom systemów CRM. Dzięki temu możliwe jest np. przeglądanie historii reklamacji klienta oraz jego kontaktów z firmą.
  • Automatyzacja procesu przypominania o zaległościach, jak również automatyczne blokowanie usług dla klientów z zaległościami w płatnościach.
  • Zarządzanie personelem technicznym poprzez moduł "Kalendarza", umożliwiający dodawanie zadań do pracowników. Moduł ten jest powiązany z modułem reklamacji, zwiększając szybkość reakcji na zgłoszenia klientów i podnosząc jakość usług.
    Ponadto dzięki intuicyjnym widokom wydruku kalendarza moduł jest jednocześnie całodniową listą zadań dla pracowników pracujących w terenie.
  • Stworzenie zaawansowanego panelu zarządzania klientami umożliwiającego szybkie znalezienie zarówno pojedynczego klienta, jak i całej grupy w oparciu o zadane kryteria. 
    Taka budowa panelu pozwala na przejrzyste przedstawienie całościowej wiedzy o klientach oraz natychmiastowe podejmowanie decyzji na podstawie przedstawionych danych.
  • Automatyzacja raportów wewnętrznych. Dzięki przejęciu tej dziedziny działalności firmy pracownicy nie muszą wykonywać żmudnych powtarzalnych czynności, a dane z raportów dostępne są częściej, dzięki czemu proces decyzyjny może przebiegać sprawniej.
  • Zarządzanie dokumentami w sposób elektroniczny, umożliwiający nie tylko na automatyzację żmudnych zadań (dane mogą być kopiowane z innych obszarów systemu) ale również na znaczące zmniejszanie ilości błędów w dokumentach.
  • Zarządzanie ofertą usług, programami lojalnościowymi i innymi niezbędnymi elementami marketingowymi dla każdej firmy usługowej. Dzięki integracji z systemem rozsyłania wiadomości wszystkie zmiany w ofercie mogą zostać bardzo łatwo zakomunikowane klientom.

Główne cele Elektronicznego Biura Obsługi Klienta to:

  • Zwiększenie jakości usług świadczonych klientom poprzez ułatwienie dostępu do informacji i zasobów firmy.
  • Zmniejszenie kosztów własnych poprzez systemową obsługę klienta.

Funkcjonalność EBOK obejmuje:

  • Przedstawienie informacji na temat aktualnych danych klienta w systemie firmy.
  • Przedstawienie faktur i rozliczeń klienta. Poprzez integrację z zewnętrznym systemem księgowym CDN Optima możliwe jest natychmiastowe przekazanie klientowi informacji na temat stanu usług bez konieczności zmiany systemu księgowania (i związanych z tym trudności).
  • Dzięki połączeniu konta ze skrzynką e-mail klient może otrzymywać wiadomości na temat zaległości finansowych oraz zmianach w usługach firmy bez konieczności odwiedzania panelu klienta.
...