Sklep dla firmy Agas Sp. z o.o. charakteryzował się bardzo dużym asortymentem i różnorodnością towarów. Prawie 10 000 towarów z różnych kategorii przedstawiało wyzwanie dla ergonomiczności sklepu - łatwością znalezienia odpowiednich produktów przez potencjalnych klientów. Należało również zadbać o wygodę zarządzania tak wielką ilością produktów. Oprócz standardowych funkcji systemu PanKoszyk wprowadzone zostały pewne udogodnienia specyficzne dla tego sklepu.
Dla wygody klienta zostały wprowadzone następujące mechanizmy:
- Harmonijkowe menu kategorii z lewej strony serwisu. Dzięki niemu potencjalny klient może szybko przejść do interesującej go kategorii produktów.
- Wyszukiwarka - dostosowanie wyszukiwarki do specyfiki produktów przedstawionych w sklepie pozwala na wyszukiwanie nawet produktów o skomplikowanych nazwach. Dodatkowo po rozpoczęciu wpisywania pojawia się lista podpowiadająca jakie produkty można wyszukać.
- Zakładki na stronie głównej - pozwalają na przejrzenie bieżących nowości, promocji i wyprzedaży w sklepie, jak również najpopularniejszych produktów.
Dla zmniejszenia kosztów zarządzania produktami zostały wykonane następujące prace:
- Wstępne zapełnienie bazy produktami - produkty aktualnie występujące w sklepie zostały początkowo przeniesione z wcześniejszego sklepu. Dzięki temu zaoszczędzony został duży nakład pracy pracowników firmy wymagany do przeniesienia ponad 9 tys produktów.
- Automatyczne zarządzanie stanami magazynowymi - specjalne narzędzie pozwala na automatyczną komunikację pomiędzy systemem magazynowym Agas Sp. z o.o. a sklepem internetowym, dzięki czemu obsługa stanów magazynowych w sklepie nie wymaga żadnych dodatkowych kosztów.
- Narzędzie importu produktów - dzięki możliwości importu z pliku CSV można wypełniać dane o produktach w arkuszu kalkulacyjnym (np. Microsoft Excel lub OpenOffice Calc).