W nowym serwisie Millennium Leasing został uruchomiony system wspierający użytkownika w wypełnianiu wniosków.
Proces wypełniania wniosków w systemie przebiega następująco:
- Klient wypełnia odpowiedni wniosek (lub jego część) przy pomocy odpowiedniego formularza (zob. zrzut ekranu 1).
- Wypełnione wnioski pokazują się na liście klienta, z opcją pobrania dla tych sprawdzonych (zob. zrzut ekranu 2).
- Jeśli klient zdecyduje się pobrać wniosek, system generuje dokument PDF wypełniony danymi klienta.
- Klient drukuje wniosek, podpisuje i wysyła do pracowników Millennium Leasing.
W stosunku do standardowego sposobu wypełniania wniosków system ten ma szereg zalet zarówno dla wnioskodawcy jak i dla Millennium Leasing:
- Automatyczne systemy walidacji wniosków zmniejszają liczbę błędów jakie klient może popełnić przy wypełnianiu formularza.
- Zamknięte opcje wyboru są wypełniane za pomocą standardowych kontrolek, co przyśpiesza wypełnianie formularza oraz eliminuje możliwość literówek i nieporozumień.
- Kontekstowy system pomocy pozwala na poinstruowanie klienta we fragmentach wniosków wymagających wyjaśnienia (na co zwykle nie starcza miejsca na papierowej wersji wniosku).
- Wypełnienie wyraźną czcionką maszynową automatycznie dopasowującą się do ilości miejsca na wniosku sprawia, że pracownicy Millennium Leasing mają zdecydowanie mniej problemów z czytaniem i przetwarzaniem wniosków.
Wnioskodawcy nie muszą logować się do systemu czy też tworzyć jakichkolwiek kont - wnioski dostępne są w ich przeglądarce przez 30 dni.