Branża:
"Millennium Leasing zawsze stało na stanowisku, że o jakości oferty spółki świadczy nie tylko etap zawarcia umowy ale również proces obsługi naszych partnerów w trakcie trwania umowy leasingu. Dlatego z myślą o usprawnieniu procesów związanych z obsługą trwających umów jak i przekazie informacji z zakresu bieżącej działalności produktowej naszej spółki przygotowaliśmy dla Państwa dział poświęcony obsłudze klienta."
Takie oświadczenie możemy przeczytać na stronie głównej nowo stworzonego działu Biura Obsługi Klienta w serwisie Millennium Leasing. Od strony klienta na stronie działu możemy ujrzeć następujące funkcjonalności:
Funkcjonalność od strony użytkownika to jednak tylko wierzchołek góry lodowej skomplikowanego systemu mającego zapewnić najwyższą jakość obsługi klienta.
Zgodnie z maksymą, iż "zarządzać można tylko tym, co można zmierzyć" wprowadzony został mechanizm pozwalający na dokładne monitorowanie odpowiedzi za zgłoszenia klienta. Głównymi przeszkodami w zaprojektowaniu systemu było
Rozwiązaniem stworzonym przez firmę Grafinet jest stworzenie aplikacji dedykowanej pośredniczącej w kontaktach pomiędzy klientem a pracownikiem BOK, jak na rysunku poniżej.
Każda wiadomość zarówno od klienta, jak i od pracownika trafia na centralny adres poczty elektronicznej wykorzystywany przez aplikację monitorującą. Aplikacja wykorzystuje dane zawarte w wiadomości do ustalenia adresata i, po jej archiwizacji, wysyła wiadomość do odpowiedniego adresata.
Dzięki takiemu systemowi możliwe jest: