W maju 2009 roku z powodzeniem wdrożyliśmy aplikację dedykowaną do obsługi Elektronicznego Biuro Obsługi Klienta dla Przedsiębiorstwa Telekomunikacyjnego INTER-MEDIA Sp. z o.o. Od tego czasu regularnie zajmujemy się nadzorem nad systemem wdrażając nowe moduły usprawniające pracę pracowników BOK lub użytkowników - Klientów firmy.
Wśród tych rozszerzeń na uwagę zasługuje wdrożony ostatnio podsystem komunikacji za pomocą bramki SMS. Jego rola jest dwojaka:
- umożliwić kontakt za pomocą wiadomości tekstowych z Klientami (informacja o fakturach, windykacja),
- umożliwić kontakt pomiędzy pracownikami firmy i centralą (przy pracach instalacyjnych, powiadomienia o nowych wpisach w kalendarzu).
Do głównych funkcji modułu można zaliczyć:
- integrację z bramką internetową SMS - w tym przypadku dostawcą usług jest SMSApi.pl, lecz istnieje możliwość wyboru dowolnego partnera,
- automatyczne rozpoznawanie numerów komórkowych w bazie numerów – dzięki repozytorium wzorców numerów możliwe jest globalne wykorzystanie modułu do wysyłania wiadomości SMS – z dowolnego miejsca w aplikacji służącej do zarządzania Klientami,
- masowa wysyłka wiadomości tekstowych - treść masowych wysyłek dostosowana jest per zadanie, odpowiednio kodowana (usuwanie znaków diakrytycznych) i personalizowana (np.: konkretna kwota zaległości i liczba dni przekroczenia terminu płatności),
- typowa bramka SMS – funkcje znane z innych bramek, lecz bez ograniczenia do konkretnego operatora telefonii komórkowej (dostęp tylko dla pracowników).