Spółka Millennium Leasing Sp. z o.o. – wiodący dostawca usług leasingowych w Polsce - zleciła naszej firmie wdrożenie elektronicznego systemu wspomagającego obsługę klienta (eBOK).
Cel
Millennium Leasing Sp. z o.o. jest firmą, która regularnie podnosi jakość obsługi klienta oraz zmniejsza koszty własne poprzez wykorzystanie najnowszych technologii.
W dziale Case Study wielokrotnie przedstawialiśmy wdrożenia systemów, które poprzez automatyzację procesów wewnątrz firmowych oraz udostępnienie użytkownikowi możliwości administrowania własnymi usługami, zwiększały zadowolenie klienta oraz obniżały koszty działa Biura Obsługi Klienta.
W tym momencie wszystkie budowane przez nas systemy zostały zintegrowane, a użytkownik dostał możliwość zalogowania się do serwisu i skorzystanie ze spersonalizowanych funkcjonalności.
Zakres wdrożenia
Klienci:
- Lista faktur
Faktury są najczęściej przeglądanymi przez klientów dokumentami związanymi z działalnością leasingową. Papierowa forma faktury sprawia, że ich analiza jest ograniczona, a przeglądanie archiwów uciążliwe. Dlatego Millennium Leasing zleciło utworzenie panelu, który pozwoli klientom na przeglądanie obrazów faktur, jednocześnie pozwalając na sortowanie oraz filtrowanie faktur po kwotach czy datach.
- Lista wniosków
Forma działalności finansowej, którą zajmuje się Millennium Leasing Sp. z o.o. nieodłącznie wiąże się z koniecznością systemu składania i rozpatrywania wniosków. Wszyscy jesteśmy świadomi, jak męczący potrafi być to proces, jeśli nie jest on wspomagany technikami komputerowymi.
W systemie Millennium Leasing funkcjonalność wniosków jest jednak posunięta dalej niż możliwość wypełnienia wniosku za pomocą komputera. Dzięki połączeniu danych z systemu logowania możliwe są następujące funkcjonalności:
- wypełnianie formularza podstawowymi danymi klienta – uniknięcie męczącego zadania wielokrotnego wprowadzania.
- zapisywanie stanu wniosku – wniosek można zapisać w dowolnym momencie i wrócić do redagowania później.
- sprawdzanie danych wniosku – dzięki automatycznym mechanizmom sprawdzana jest podstawowa poprawność wypełnienia wniosku – unika się dzięki temu marnowania czasu, zarówno po stronie klienta (ponieważ musi czekać na reakcję pracownika Millennium Leasing) jak i pracownika (ponieważ musi zajmować się wnioskiem, który nie jest poprawnie wypełniony i zostanie odrzucony).
- Historia zgłoszeń/rozmów z BOK
Klienci mają dostęp do formularza, który pozwala na wysłanie informacji do konkretnego działu oraz automatycznie zawiera wszystkie istotne dane o kliencie. Dzięki temu czas oszczędza zarówno klient jak i pracownicy Biura Obsługi Klienta.
Pracownicy:
- System mailingowy - możliwość wysłania wiadomości do grup klientów, razem z arbitralnymi informacjami sprawiają, że klienci są na bieżąco ze wszystkimi sprawami, o których chcą powiadomić ich pracownicy Millennium Leasing.