Poznaj rozwiązania GRAFINET

Systemy IT oraz outsouricng
Dostosowane do potrzeb Klientów
20-letnie doświadczenie
GRAFINET web solutions - Agencja InteraktywnaMapa serwisu
Millennium Leasing Sp. z o.o. - Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta dla Millennium Leasing Sp. z o.o.

Millennium Leasing Sp. z o.o.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta dla Millennium Leasing Sp. z o.o.
www.millennium-leasing.pl

Branża:

leasing, usługi finansowe

Spółka Millennium Leasing Sp. z o.o. – wiodący dostawca usług leasingowych w Polsce - zleciła naszej firmie wdrożenie elektronicznego systemu wspomagającego obsługę klienta (eBOK).

Cel

Millennium Leasing Sp. z o.o. jest firmą, która regularnie podnosi jakość obsługi klienta oraz zmniejsza koszty własne poprzez wykorzystanie najnowszych technologii.

W dziale Case Study wielokrotnie przedstawialiśmy wdrożenia systemów, które poprzez automatyzację procesów wewnątrz firmowych oraz udostępnienie użytkownikowi możliwości administrowania własnymi usługami, zwiększały zadowolenie klienta oraz obniżały koszty działa Biura Obsługi Klienta.

W tym momencie wszystkie budowane przez nas systemy zostały zintegrowane, a użytkownik dostał możliwość zalogowania się do serwisu i skorzystanie ze spersonalizowanych funkcjonalności.

Zakres wdrożenia

Klienci:

  • Lista faktur
    Faktury są najczęściej przeglądanymi przez klientów dokumentami związanymi z działalnością leasingową. Papierowa forma faktury sprawia, że ich analiza jest ograniczona, a przeglądanie archiwów uciążliwe. Dlatego Millennium Leasing zleciło utworzenie panelu, który pozwoli klientom na przeglądanie obrazów faktur, jednocześnie pozwalając na sortowanie oraz filtrowanie faktur po kwotach czy datach.

  • Lista wniosków
    Forma działalności finansowej, którą zajmuje się Millennium Leasing Sp. z o.o. nieodłącznie wiąże się z koniecznością systemu składania i rozpatrywania wniosków. Wszyscy jesteśmy świadomi, jak męczący potrafi być to proces, jeśli nie jest on wspomagany technikami komputerowymi.
    W systemie Millennium Leasing funkcjonalność wniosków jest jednak posunięta dalej niż możliwość wypełnienia wniosku za pomocą komputera. Dzięki połączeniu danych z systemu logowania możliwe są następujące funkcjonalności:
    • wypełnianie formularza podstawowymi danymi klienta – uniknięcie męczącego zadania wielokrotnego wprowadzania.
    • zapisywanie stanu wniosku – wniosek można zapisać w dowolnym momencie i wrócić do redagowania później.
    • sprawdzanie danych wniosku – dzięki automatycznym mechanizmom sprawdzana jest podstawowa poprawność wypełnienia wniosku – unika się dzięki temu marnowania czasu, zarówno po stronie klienta (ponieważ musi czekać na reakcję pracownika Millennium Leasing) jak i pracownika (ponieważ musi zajmować się wnioskiem, który nie jest poprawnie wypełniony i zostanie odrzucony).
  • Historia zgłoszeń/rozmów z BOK
    Klienci mają dostęp do formularza, który pozwala na wysłanie informacji do konkretnego działu oraz automatycznie zawiera wszystkie istotne dane o kliencie. Dzięki temu czas oszczędza zarówno klient jak i pracownicy Biura Obsługi Klienta.

Pracownicy:

  • System mailingowy - możliwość wysłania wiadomości do grup klientów, razem z arbitralnymi informacjami sprawiają, że klienci są na bieżąco ze wszystkimi sprawami, o których chcą powiadomić ich pracownicy Millennium Leasing.

...